Co się stało?

Błędy trybu ChunkBlock:

Nie mogę stworzyć chunka. Wyświetla mi się komunikat, że się poruszyłem/am:
Generowanie chunków nie jest wcale takim prostym procesem, jak mogłoby się wydawać. Poruszenie się w jego trakcie mogłoby spowodować problemy. Dlatego wprowadziliśmy 5 sekund oczekiwania na wygenerowanie chunka (dla pierwszego 10s). Jeśli w ciągu tego czasu się poruszysz, generowanie zostanie przerwane. Nie możesz zmienić swojej pozycji, skakać ani kucać. Dotyczy to także niewielkiego przesunięcia się. Jeśli popchnie lub uderzy Cię zwierzę, mob lub inny gracz, generowanie będzie przerwane. Upewnij się, że się nie ruszasz. Jeśli błąd dalej występuje, skontaktuj się z nami.

Nie mogę budować / niszczyć na swojej wyspie:
Skontaktuj się z Administracją. Pewnie coś się zawiesiło. Naprawimy to w kilka sekund, to bardzo prosty błąd.

Dodany gracz nie ma dostępu do nowo wygenerowanych chunków:
Dodaj go ponownie, wtedy wszystko powinno się naprawić.

Moja wyspa lub jej fragment wygenerował się na spawnie:
Ten błąd został już naprawiony, ale jeśli jakimś cudem wystąpił, skontaktuj się z nami jak najszybciej! Zaraz wszystko naprawimy.

Jeden z moich chunków wygenerował się z dala od pozostałych:
To bardzo rzadki błąd. Jeśli wystąpił, skontaktuj się z nami, abyśmy wszystko naprawili. Uważaj tylko, aby nie przebywać na tym uszkodzonym chunku.

Chunki generują się krzywo, nieregularnie:
Jeśli wystąpi (raczej się to nie zdarza), zwykle dzieje się to po pojawieniu się błędu 65, 66 lub 67. W takim wypadku skontaktuj się z nami, abyśmy to naprawili. Zwykle, błędnie wygenerowane chunki same w sobie działają, czyli możesz na nich normalnie grać, tylko znajdują się w złym miejscu. Uważaj tylko, żeby nie spaść!

Jeden z chunków wygenerował się w dziwnym miejscu – przesunięty o kilka bloków, za wysoko, za nisko…:
Skontaktuj się z nami, zaraz to naprawimy. I powiedz – jak to zrobiłeś/aś, że mimo wszystko poruszyłeś/aś się przy generowaniu? 🙂

Zginąłem/am podczas generowania wyspy:
To się zdarza, jeśli dziwnym trafem chunk wcale się nie wstawi. Skontaktuj się z nami – naprawimy wyspę i oddamy przedmioty. Jeśli chunk stoi tam, gdzie powinien, prawdopodobnie spadłeś/aś samemu z wyspy, co oczywiście się zdarza, ale jest to raczej tylko i wyłącznie Twój błąd. Na przyszłość uważaj. 🙂

Inne błędy:

Nie dostałem/am zakupionej w sklepie rangi lub usługi:
Pamiętaj, że po zakupie musisz wpisać na serwerze /aktywuj. Jeśli dalej nie masz swojej rangi lub usługi, skontaktuj się z Administracją.

Mam problem ze spawnerem lub jajkiem spawnującym:
Zdarza się, czasem pluginy się zawieszą i coś nie działa. Skontaktuj się z nami. Jeśli zużyłeś jajko lub spawner, oddamy Ci je. Każde użycie tych dwóch przedmiotów profilaktycznie jest zapisywane.

Widzę jakieś dziwne skiny graczy:
Launcher TLauncher zawiera w niektórych wersjach błąd, który powoduje niepoprawne wyświetlanie skinów na większości serwerów. My nie mamy na to wpływu. Ale Ty możesz po prostu skorzystać z innego launchera, jeśli chcesz widzieć wszystko jak należy.

Dostałem/am niesłusznego bana:
Administracja to tylko ludzie, każdy może się czasem pomylić. Najpierw zapytaj osobę, która Cię zbanowała, za co zostałeś/aś ukarany/a i spróbuj wyjaśnić sprawę. Możesz później skontaktować się z Właścicielem, aby to on zweryfikował, czy ban był słuszny.

Nie mogę wpisać komendy, do której powinienem/powinnam mieć dostęp:
Skontaktuj się z nami. Sprawdzimy, co się stało. Przy okazji przypominamy, że gracze będący w jailu (więzieniu) mają czasowo zablokowany dostęp do większości komend.

Ekwipunek mi się sam wyczyścił! (lub zniknęły mi jakieś przedmioty):
Czy w tej bajce były smoki?
99% takich przypadków to ludzie, którzy próbują zdobyć od administracji darmowe przedmioty poprzez oszustwo. W pozostałych przypadkach zapewne dołączyłeś/aś do jakiegoś eventu mimo mnóstwa informacji, że ekwipunek zostanie wyczyszczony i ignorując je. Cóż, Twój problem 🙂
Jeśli nie widziałeś/aś smoków, nie próbujesz nas oszukać i nie straciłeś przedmiotów wchodząc na event, skontaktuj się z nami.