W związku z problemami z wydajnością oraz licznymi błędami, podjęliśmy decyzję o otwarciu serwera we wczesnym dostępie. Oznacza to przede wszystkim, że mniej osób może wejść na serwer. Początkowo było to 25 slotów, teraz liczba ta jest zwiększona do 40. Przez jakiś czas na serwerze będą jeszcze występować lagi, ale ciągle pracujemy nad poprawą sytuacji. Pojawiają się błędy i prosimy o zgłaszanie ich Administracji (najlepiej w formularzu kontaktowym). Stopniowo staramy się je naprawiać. Dziękujemy za wsparcie i pomoc.
Informujemy, że sklep z rangami nie zostanie otwarty tak długo, aż trwać będzie wczesny dostęp. W dalszym ciągu mogą zdarzać się awarie serwera, więc nie chcemy ryzykować problemów z zakupionymi przez graczy usługami.
We wtorek 5 maja odbyły się zamknięte „testy alpha” serwera po awarii. Kilkunastu wybranych przez nas graczy pomogło nam testować wydajność serwera w różnych konfiguracjach i dzięki nim wybraliśmy najlepsze dostępne rozwiązanie. Podczas testów udało się także wykryć wiele dodatkowych błędów, które w większości zostały już przez nas naprawione. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w alphie: Skelaa, Heaveen, BytLudzki, dawid658, DeeJayBanana, kamil888, Menix/cringuwa, Renissa, Rysiej, Alan20, TheSharQ, Zębaty, Dinocratus, Teskas.
Co zrobiliśmy w celu poprawienia sytuacji na serwerze?
-Wykonaliśmy szereg kroków, mających na celu zmniejszenie lagów na serwerze. Według opinii graczy, jest już nieco lepiej;
-Poprawiliśmy działanie komendy /dom;
-Zablokowaliśmy możliwość przypadkowego wypadnięcia ze spawnu;
-Wykonaliśmy pierwszy etap w zabezpieczeniu graczy przez śmiercią w próżni w wyniku błędów serwera, w tym wypadnięcia z wyspy;
-Rozpoczęliśmy naprawę generowania spawnerów na wyspach graczy. W niektórych przypadkach automatycznie wstawiały się spawnery świń zamiast zombie/szkieletów/pająków. Osoby, które potrzebują podmiany spawnera na taki, jak być powinien, prosimy o kontakt;
-Naprawiliśmy błąd, przez który gracze nie otrzymywali orderu za parkour „Wieża” oraz zlikwidowaliśmy część drobniejszych błędów na parkourach;
-Naprawiliśmy błąd powodujący cofanie gracza po uderzeniu w podłogę na spawnie;
-Poprawiliśmy działanie obszaru spawnu – wprowadziliśmy nieśmiertelność oraz odnawianie punktów głodu;
-Zabezpieczyliśmy graczy przed śmiercią spowodowaną wyjściem z serwera podczas generowania wyspy;
-Dodaliśmy efekt odporności na kilka sekund po dołączeniu na serwer i użyciu /dom (gracze otrzymywali obrażenia z powodu błędów);
-Zablokowaliśmy możliwość przypadkowego postawienia orderów za rangi VIP-SVIP-DVIP;
-Wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia i zwiększyliśmy częstotliwość wykonywania kopii zapasowych serwera, aby uniknąć takiej sytuacji, jaka zdarzyła się w dniu pierwotnego otwarcia tej edycji serwera;
-Naprawiliśmy jeszcze trochę drobniejszych błędów, których nie warto tutaj wymieniać.
Dobrze trzymam kciuki za naprawę wszystkich błędów pozdrawiam